Jouw proefrit is geboekt!
In enkele momenten ontvangt je een e-mail met de bevestiging van jouw proefrit. Hierin staat ook het adres van het geselecteerde verkooppunt.
Mocht je ondertussen nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via de
WhatsApp knop rechtsonder van het scherm, of via het
contactformulier.
We kijken ernaar uit om je binnenkort te verwelkomen op een van onze locaties.
Tot snel!
Veelgestelde vragen
Een proefrit bij bij ons of een van onze partners is heel simpel. Om je optimaal van dienst te zijn, hebben we een overzicht samengesteld van veelgestelde vragen met bijbehorende antwoorden.
Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact met ons op via onze contactpagina.
Kan ik persoonlijk advies krijgen?
Op onze proefrit locaties kun je met hulp van de aanwezige medewerkers verschillende fietsen vergelijken en proefrijden om de perfecte fiets voor jou te vinden. Uiteraard kan je ook met al je vragen bij hen terecht en zullen ze je persoonlijk advies geven.
Kan ik meerdere fietsen uitproberen?
Een proefrit biedt niet alleen een praktische kennismaking met de fiets, maar ook een waardevolle kans om verschillende modellen te vergelijken. Dit raden we dan ook zeker aan.
Hoe kan ik de fiets betalen?
Wij streven ernaar om het betalen zo eenvoudig mogelijk te maken. Daarom accepteren onze locaties doorgaan alle gangbare betaalmethoden:
- Pinnen en contant betalen
- Klarna: achteraf betalen binnen 30 dagen
- iDEAL in3: n drie termijnen betalen zonder rente
- SprayPay: gespreid betalen over 12 tot 60 maanden
- Creditcard
- Apple Pay
- Google Pay
Kan ik de fiets direct meenemen?
Je kunt de fiets in de meeste gevallen meenemen als er voorraad is. Indien er alleen een proefrit model aanwezig is, bestellen we hem samen voor je. In de meeste gevallen kunnen we de fiets binnen 3 werkdagen rijklaar bij jou thuis afleveren.
Kan ik een verzekering afsluiten?
Voor vrijwel alle fietsen maken we het mogelijk om de fiets te laten verzekeren. De voorwaarden van de verzekering zijn het hebben van een ART-2 kettingslot en een Loqater GPS tracker. Deze kun je ook gewoon bij ons aanschaffen.
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via WhatsApp, we zullen je zo snel mogelijk helpen. Doorgaans reageren we binnen 5 minuten.